Darmowy licznik odwiedzin

ChipTuning Podniesienie mocy silników Domański Łuków3

ChipTuning Podniesienie mocy silników Domański Łuków3

Proponujemy Państwu, ChipTuning Podniesienie mocy silników Domański Łuków, usługę zwiększenia mocy i momentu obrotowego pojazdu poprzez zmianę oprogramowania w sterowniku silnika ECU. Każdy program modyfikowany jest indywidualnie na miejscu pod dany model silnika jak i na życzenie Klienta!!!

       * H  a  m  o  w  n  i  a *

D o m a ń s k i    S e r w i s     

           Ł  u  k  ó  w  

 

Chiptuning optymalizuje poniższe parametry:

Jako rezultat po chip tuningu otrzymujemy wzrost mocy od 3-8% dla samochodów benzynowych bez turbodoładowania, oraz 5-35% dla samochodów z turbosprężarką czy kompresorem.
ECU zbiera i analizuje napływające wielokrotnie wciągu każdej sekundy sygnały z takich czujników jak:

  •  czujnik położenia pedału gazu, czujnik ciśnienia atmosferycznego,
  •  czujnik prędkości obrotowej silnika, czujnik położenia wału korbowego,
  •  czujnik temperatury cieczy chłodzącej, czujnik wzniosu iglicy rozpylacza,
  •  czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik temperatury paliwa ,sonda lambda,


Rys. Schemat korzyści ChipTuningu.

o   Chiptuning nieznacznie wpływa na trwałość silnika przy zachowaniu rygorystycznych terminów wymian materiałów eksploatacyjnych.
o   Chiptuning nie powoduje zwiększenia zużycia paliwa wprost przeciwnie, powoduje jego obniżenie, przy nie zmienionej technice jazdy/przy tym samym użytkowaniu auta seryjnego/.
o   Chiptuning zwiększa moc samochodu, ale głównie poprawia moment obrotowy i optymalizuje zasilanie silnika przy założeniu stosowania dobrego paliwa.
o   Chiptuning pozwala na nadanie indywidualnego charakteru pracy samochodu w seryjnym aucie.

 
PROFESJONALNY CHIPTUNING
silników turbo doładowanych diesla i benzynowych
KLIENT MA DO WYBORU 4 MOŻLIWE MODYFIKACJE:

->>EKO – nomiczna    +5~15%   mocy!
                           

             ->>OPTYMAL – na  +15~25% mocy!!
                                                  

                                                 ->>INDYWIDUAL – na      +25~35% mocy!!!
                                                                   

                                                                                   ->>EKSTERMAL – na  +60~80KM / 80~160 Nm!!!!

                                                                                                                                 po zmianach mechanicznych, modyfikacja na życzenie Klienta

Każdy chiptuning jest sprawą indywidualną dla eksploatowanego silnika i nie ma uniwersalnych programów modyfikujących elektronikę samochodu w taki sam sposób, dlatego każde auto otrzymuje indywidualny, najbardziej optymalny program dostosowany do możliwości silnika jaki i potrzeb właściciela. Wszystkie przeprowadzane modyfikacje są robione na bazie oryginalnego oprogramowania, odczytanego z Państwa pojazdu i dlatego nie powoduje ona żadnych niepożądanych efektów ubocznych takich jak: zapalania się kontrolek na desce rozdzielczej czy problemów z komunikacją testerami diagnostycznymi lub innym interfejsami.

Profesjonalny CHIPTUNING  

Zwiększa moc i moment obrotowy zachowując margines bezpieczeństwa nie wpływając na trwałość silnika ponieważ koncerny samochodowe nie maja możliwości zestrojenia każdego osobnego egzemplarza, dlatego jest mocno ograniczone programowo, dlatego nasza usługa ma na celu indywidualne zestrojenie wszystkich podzespołów do aktualnego stanu i możliwości jednostki silnikowej co za sobą niesie podniesienie mocy, momentu obrotowego, co w ostatecznym efekcie skutkuje większa dynamiką auta jaki i zmniejszeniem spalania przy zachowaniu dotychczasowego tempa zużycia silnika, oczywiście przy zachowaniu właściwego serwisowania i wymiany materiałów eksploatacyjnych.

Wykonanie CHIPTUNINGU 

Polega głównie na modyfikacji w programie dawki paliwa, zwiększa się również górną granicę doładowania na turbinie, co oczywiście skutkuje większym ciśnieniem w kolektorze ssącym. Przyspiesza się również kąt dynamiczny wtrysku oczywiście w zależności od zwiększonej ilości paliwa ponieważ większa ilość paliwa musi spalać się dłużej aby nie powodowało to dymienia. W silnikach wyposażonych w system wtryskowy Cammon-Rail zwiększa się również ciśnienie na głównej szynie CR. Bardzo ważnym elementem od którego zależy bezpieczeństwo silnika jego podzespołów i przeniesienia napędu jest ograniczenie momentu obrotowego i tutaj musimy wykazać się umiejętnościami precyzyjnego zdefiniowania /ustawienia/ przebiegu krzywej momentu tak aby przyspieszające auto zachowało pełna płynność /łagodność/ i dynamikę, a zarazem aby przebieg momentu zaczynał się wcześniej i kończył później, co ma ogromne znaczenie dla przeniesienia napędu w danym aucie. Modyfikację programu przeprowadza się oczywiście tak aby zachować równowagę paliwowo-powietrzną AFR co ma wielki wpływ aby nie dopuścić do dymienia ponieważ nadmierne dymienie jest niedopuszczalne. Odczyt i zapis programu sterującego może być przeprowadzony przez złącze OBD oczywiście jeżeli istnieje taka możliwość, poprzez wtyczki sterownika na stole diagnostycznym, oraz złącze serwisowe na stole diagnostycznym i w skrajnych przypadkach poprzez wylutowanie i odczyt w programatorze danych.

Dodatkowe plusy Modyfikacji  

Nadanie tzw. ,drugiego życia, silnikowi, obniżenie spalania nawet od 0,5-1,0 litra, możemy oczywiście skorygować parce wielu innych elementów i podzespołów takich jak np: uszkodzony przepływomierz bez konieczności jego wymiany, zawór recyrkulacji spalin EGR, skorygować dynamiczny kąt wtrysku, i oczywiście często pojawiający się problem z zapalaniem na ciepłym silniku, oraz wiele innych drobnych anomalii jakie powstają podczas użytkowania pojazdów.

Ile trwa ChipTunig?

Podwyższenie mocy w silnikach jest dość pracochłonne. Cały proces jest indywidualny dla danego pojazdu.
Samochód pozostaje w serwisie od 4 do 12 godzin i więcej.


CZYM JEST CHIPTUNING?

Chiptuning polega na zmodyfikowaniu oprogramowania w elektronicznej jednostce sterującej /ECU/, która odpowiada za działanie silnika w samochodzie.
ECU – Electronic Control Unit lub ECM engine control module – urządzenie elektroniczne zarządzające systemem zasilania silnika.
ECU współpracuje z takimi czujnikami jak: sonda lambda, czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik podciśnienia, przepływomierz masowy powietrza, czujnik temperatury cieczy chłodzącej, czujnik temperatury kolektora ssącego. Na podstawie informacji pobieranych z tych czujników, komputer sterownika dobiera odpowiednie proporcje paliwa i powietrza w mieszance oraz ustala moment wtrysku paliwa do cylindra.
Dzięki temu mamy wpływ na jego kluczowe parametry, czyli dynamikę pracy, moment obrotowy oraz wykorzystywany zakres obrotów. Chiptuning pozwala w ten sposób zwiększyć całkowitą moc naszego auta o od 5% do nawet 35% w stosunku do nominalnych ustawień. Jest to możliwe, ponieważ fabrycznie przygotowywane pojazdy są pod tym względem celowo ograniczane, więc ta modyfikacja umożliwia jedynie skorzystanie z rezerw, które normalnie pozostają w pojeździe uśpione.

JAKIE OFERUJE KORZYŚCI?

Większa moc silnika przekłada się nie tylko na wyższą prędkość maksymalną, jaką możemy osiągnąć, ale też na poprawę przyspieszenia, które nieraz przydaje się również do uniknięcia niebezpiecznych sytuacji na drodze /np.wyprzedzanie/. Co ciekawe, modyfikacja silnika ma także wpływ na jego spalanie, lecz zamiast je podnosić, sprawia, że przy zachowaniu podobnego stylu jazdy jest ono mniejsze! Poza tym samochód po wprowadzeniu nowych ustawień nie wymaga specjalnej obsługi. Wystarczy, abyśmy pamiętali! o standardowych czynnościach eksploatacyjnych, takich, jak okresowa wymiana oleju, filtrów i tankowanie dobrego paliwa na sprawdzonych stacjach.

JAK PRZEBIEGA CHIPTUNING?

Chiptuning można przeprowadzić praktycznie w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym, niezależnie od marki, rocznika czy przebiegu. Warunkiem jest jednak jego dostateczna sprawność techniczna.
Dlatego pierwszym krokiem jest dokonanie pełnej diagnostyki Twojego pojazdu, na teście drogowym, dzięki któremu jesteśmy w stanie szybko i dokładnie zweryfikować kondycję samochodu czyli stan jednostki silnikowej i jej podzespołów.
W razie wykrycia poważnych awarii, których nie będzie można od razu usunąć, wtedy trzeba odroczyć przeprowadzenie Chiptuningu. Bezpieczeństwo Silnika i innych podzespołów jest bardzo ważnym elementem CHIPTUNINGU wiec w przypadku wadliwej pracy jednostki napędowej, lokalizujemy usterkę i w miarę możliwości usuwamy ją na miejscu, jeżeli jednak usterka jest poważna czyli pojazd za względów technicznych nie nadaje się do Tuningu odstępuje od CHIPTUNINGU aż do całkowitego usunięcia dolegliwości wtedy klient ponosi tylko koszty związane  diagnostyką. Ponieważ CHIPTUNING ma za zadanie poprawić dynamikę – elastykę, osiągi i kulturę pracy silnika podczas prawidłowej eksploatacji silnika.
Jeśli natomiast badanie nic takiego nie wykaże, sprawdzamy jeszcze zawieszenie, stan układu hamulcowego  /przewody, temperaturę wrzenia płynu hamulcowego etc./, a pózniej przystępujemy do modyfikacji jednostki napędowej. Następnie modyfikacja programu sterującego silnikiem z uwzględnieniem oczekiwań Klienta i wgranie go do sterowników, ponownie poprzez złącze diagnostyczne, lub inną metodą, zawsze, wedle możliwości wybieramy technikę najmniej inwazyjną.

Po wprowadzeniu zmian w układzie sterującym pracą silnika, auto ponownie trafia na test drogowy, w celu potwierdzenia efektów Chiptuningu. Naturalnie przyrost mocy nie jest taki sam w każdym przypadku, gdyż dobieramy go optymalnie do modelu samochodu i stanu jego silnika.

KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z CHIPTUNINGU?

Chiptuning to bardzo dobry sposób na poprawę osiągów każdego auta. Na pewno nie tylko prywatni kierowcy docenią dostęp do dodatkowej mocy silnika, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów związanych z eksploatacją pojazdu. Dlatego jest to również ciekawe rozwiązanie dla firm i przedsiębiorców, którzy w swojej działalności korzystają z samochodów. Im większa flota posiadanych pojazdów, tym poważniejsze mogą być oszczędności wydatków na paliwo.

Chiptuning jest więc wartą rozważenia inwestycją.

Pamiętajmy!
o należytym stanie układu hamulcowego – > kłockach, tarczach oraz płynie hamulcowym, który trzeba wymieniać co 2 lata.

Zawsze przed dokonaniem jakiejkolwiek modyfikacji tuningowej, trzeba zadbać o dobrą kondycję opon, hamulców i układu jezdnego – elementów decydujących o komforcie i przede wszystkim bezpieczeństwie jazdy.

„Pamiętaj! zdolność skutecznego hamowania, daje prawo do prędkości”
Masz samochód z Turbo? oto kilka uwag na co zwrócić przede wszystkim uwagę.
http://www.domans…posazony_w_turbo.pdf
Zabacz rówież:
Link Układy Hamulcowe, Hamulce
Obsługiwane marki i silniki:

Alfa Romeo Audi BMW Citroen Fiat Ford Mercedes Smart Opel Peugeot Renault Skoda Seat Volvo VW VolksWagen
TDI TDCI TDdi TD TDS HDI CDI CDTI DCI DTI DTL DTH JTD 

Inne modyfikacje elektroniki:
Regeneracja serwisowa, wypalenie filtra cząstek stałych DPF.
Czyszczenie mechanicznie filtra cząstek stałych DPF / FAP.
Zwiększenie dawki rozruchowej.
Wyprogramowanie klap kolektora ssącego.
Wyprogramowanie sondy lambda.

==============================================================================================================================================================

BMW 530d F11 xDrive 4×4 3,0d N57 190KW 260KM 2012r –  ChipTuning

     

     

     

     

==============================================================================================================================================================

Audi Q7 4LB 3,0TDI 176KW 240KM 2011r CJGA EDC17 ChipTuning

     

     

     

==============================================================================================================================================================

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     
==============================================================================================================================================================

     

     

     

     

==============================================================================================================================================================

 

Zachęcamy do skorzystania z oferty naszego serwisu !
Poznaj naszą ofertę http://www.domans…ukow.pl/service.html

Przyczepności!
życzy zespół
AUTO  CZĘŚCI  NAPRAWA
JOLANTA  DOMAŃSKA

 

Chiptuning , chip , tuning , zwiększenie mocy w aucie samochodzie , podwyższenie mocy silnika
Łuków , Łukowie , Lukow , Siedlce , Siedlcach , Siedleckie , Radzyń Podlaski , Radzyniu Podlaskim , Stoczek Łukowski,
Stoczku Łukowskim , Międzyrzec podlaski , Międzyrzecu podlaskim
Lublin , Lublinie , Lubelskie , Lubelskim , Warszawa , Warszawie , Mazowieckie , Mazowieckim , Mińsk
Auto , Naprawa , Domańscy , Domański ,
Mechanika , Mechatronika , Dobry Mechanik , Serwis , Service , Warsztat ,
Romek , Robert Domański , Mieczysław Domański , Radzynska 4 21-400 Łuków
Radzyńska4 , Radzyńska 4 , Łuków , Lublin , Lubelskie , Siedlce Radzyń Podlaski
http://domanski-lukow.motointegrator.pl/ https://www.domanski.lukow.pl/ auto naprawa lukow
Powrót
scroll up